Curs Gratuit de Digital Marketing în cadrul proiectului Atelierul Digital


Cursul Gratuit de Digital Marketing în cadrul proiectului Atelierul Digital este util, deoarece ne ajută să cunoaștem mai bine produsele GOOGLE. Un training cu informații relevante despre Google AdWords, Google Analytics, Market Finder și tool-uri pentru a afla cum putem să ne promovăm afacerea sau blogul în online. Trainingul online de Digital Marketing se adresează pasionaților de marketing, digital, online, bloggerilor, antreprenorilor care vor să-și externalizeze afacerea și cum să folosească instrumentele din online pentru a ajunge la publicul țintă.

M-am înscris gratuit cu ajutorul contului de gmail și ulterior am urmărit fiecare lecție în parte. Mi se pare interesant ca într-o lume a tehnologiei dinamice, unde imaginile ne pot capta atenția, pentru o lungă perioadă de timp, se construiesc videoclipuri cu reprezentări animate despre cum funcționează platformele prezentate. 


Obiectivele de învățare au câte un test pentru a verifica dacă am înțeles cele prezentate în videoclip. Rețin mai ușor dacă recapitulez informația printr-un test. La mine funcționează și are efecte acest stil de învățare, deoarece nu este suficient să ascult, prefer informațiile prezentate vizual. Țin minte că am făcut un test în liceu legat de stilul de învățare și am remarcat faptul că este vorba despre cel dominant și complex. Ce necesită timp, să scriu informațiile, să le vizualizez, să le ascult și abia apoi se sedimentează informațiile.


Stilul abordat de către reprezentanții Atelierului Digital este unul interactiv, cu pași simpli și argumente convingătoare pentru a aprofunda aceste informații despre marketing. Cursul conține 106 lecții și 7 capitole despre:
-oportunitățile în online(despre cum se construiește prezența în online)
-SEO(care sunt avantajele publicității și cum se creează anunțurile în motoarele de căutare)
-Publicitatea în online (prin intermediul rețelelor de socializare) și în offline
-Email marketingul și cum să faci branding prin video
-Transformarea datelor în statistici(urmăritori, ppc, Google Analytics)
-Comerțul în era digitală și externalizarea lui

Mi-au rămas întipărite informații utile despre cum pot să îmi promovez blogul, dar și cum să utilizez platformele GOOGLE, să îmi gestionez activitatea în online. Mi se pare atractiv să descopăr lucruri noi și să investesc timp în dezvoltarea mea personală. Pe mine mă vor ajuta toate aceste informații și le voi utiliza pentru a-mi materializa pasiunea pentru scris. Timpul folosit util și responsabil pentru a-mi îmbogăți cunoștiințele despre marketing.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram