Cel mai complex proiect pentru casa AIA



Întotdeauna am visat că o să locuiesc la casă sau mai bine spus în casa mea construită în timp. Știu că drumul până la construirea casei mele o să fie cel mai complex proiect de casă. Nu de alta, dar mereu am idei inovatoare în ceea ce privește modernizarea locuinței. 

Mereu am visat cum o să arate locul în care o să spun acasă pentru multă vreme de acum înainte. Acasă unde o să-mi cresc copii, deoarece îmi doresc să am mulți prichindei de care să am mare grijă. Cred că menirea mea este să am o carieră frumoasă, dar și o casă plină de copii, să plantez un om, să citesc, să particip la evenimente și să mă bucur de lucrurile simple care îmi fac viața mai ușoară.



Casa în care îmi voi petrece cel mai mult timp, o să fie construit pentru a putea parca două mașini, să am o bucătărie, 4 camere, 3 băi și o grădină în care să mă pot relaxa alături de cei mici. Toate acestea pot fi construite, după obtinerea avizelor de construire, pentru a putea realiza visul meu din copilărie. Un loc în care să nu duc grija rufelor lipsite din uscător, a locurilor de parcare din fața blocului, muzicii la ore diferite din zi și din noapte. 

Avizele de construire  și schițele mă vor ajuta să-mi fac o idee cum o să arate casa, unde o să amplasez mobila, de la dulap, pat, birou, bibliotecă la unde îmi voi amplasa electronicele și electrocasnicele. Totul trebuie să arate așa cum îmi doresc, pentru a avea unde să pot să gătesc, să scriu, să citesc sau să stea fiecare membru al familiei.

Toate țevile utile pentru instalarea gazului, dar și pentru obținerea unei centrale care să încălzească toată casă și să scap de grija de a mai avea mucegai. În același timp, trebuie să mă gândesc și la instalația electrică și unde voi monta prizele, pentru a nu ajunge ori copilaș care vrea să facă o nefăcută, dar să fie utile, atunci când mă așez pe canapea și scriu articole.

Un proiect complex în care trebuie să am în vedere, cât de înaltă să fie casa. Mi se pare mai frumoasă, dacă este mai înaltă și are un etaj, așa poate reușesc să-mi așez toate lucrurile pe care le am, de la pantofi, cizme, la haine. Cred că fiecare dulap are un rol, dar în același timp este important să am în vedere și să fie încălzit fiecare loc.

Cele trei dormitoare trebuie să aibă câte o fereastră pentru fiecare cameră, loc în care să se poată depozita hainele, să încapă un birou, un pat. De aceea trebuie să notez și covoarele, respectiv perdelele de care am nevoie. 

În băi am nevoie de câte o cadă pentru fiecare baie în parte, de două mașini de spălat, un aspirator, obiecte sanitare din cermică și dulapuri, pentru a așeza prosoapele, produsele de curățenie și diverse produse cosmetice. Unde pot să amplasez și un uscător, să am spațiu să-l așez lângă calorifer pentru a usca hainele. Uscătorul din fier fiind mai mare, ca să se poată pune hainele spălate.

Ajungând în bucătărie trebuie să am spațiul necesar, pentru a aranja un frigider, o masă mare, un aragaz, o chiuvetă pentru bucătărie și o mobilă în care să încapă toate oalele, farfuriile, seturile de pahare și tacâmuri.

Spațiul este necesar, pentru a delimita cât de mare să fie bucătăria sau fiecare dormitor în parte. Dormitoarele contează să fie mai spațioase ca să încapă toate lucrurile de care are nevoie un copil, dar și un loc în care să-mi pot depozita toate hainele, rochiile, pantofii, cizmele, produsele cosmetice și cel mai esențial, toate cărțile, notițele pe care le am. Cel mai mult spațiu o să fie ocupat cu toate lucrurile pe care le am. Însă ca toate acestea să fie posibile și să nu pierd timpul căutând cine să îmi facă avizul, mi se pare că orice timp câștigat este suficient, mai ales că necesită mult timp să îmi construiesc propria casă. 

Cei de la AIA Proiect mă scapă de toată birocrația în ceea ce privește avizul de construire, pentru a demara cel mai complex proiect, care o să fie realizat pe o fundație solidă, ce o să țină cel puțin o viață. Nu sunt puține avizele de care am nevoie îmi aduc aminte când au tras părinții mei gazul la bloc, cât de mult a durat și câtă bătaie de cap. Nu mai spun că am nevoie de aviz de la Agenția de Mediu, pentru alimentarea cu apă, canalizare, energie electrică, gaze naturale de la Trans Gaz, Salubritate și pentru instalarea internetului, televiziunii și telefoniei fixe.

De fiecare aviz în parte se ocupă cei de la AIA proiect, pentru ca totul să fie reglementat și conform legii. În așa fel încât totul să fie pus la punct și mai rapid. Timpul fiind mai ușor de gestionat și mai mult timp de gândire pentru mărunțișuri de la lengeriile, perne la aparatele electrocasnice cu mai multe funcții. 

Cel mai complex proiect pentru casa AIA în care o să-mi petrec tot restul vieții și unde o să împart alături de familia mea, momentele frumoase și mai puțin plăcute. Unde o să devină o sursă de inspirație, alături de copii care o să alerge prin grădină și pe care îi voi urmări la umbra nucului. Unde mă voi urca în cireș, pentru a culege cele mai delicioase fructe, să îmi amintesc mereu că am luat cea mai bună decizie într-un timp foarte scurt.



 Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2018.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram