Bilanț la sfârșit de an 2017


”La multi ani! 2017, sper sa fie un an fara probleme tehnice si fara lucruri mari. Un an al schimbarii, calatoriilor, iubirii si povestilor frumoase👀💫🎂🍷🎉.” am scris pe data de 1 ianuarie 2017. Anul 9 în care m-am aflat în acest an, am încercat să fac un bilanț și nu doar blogosferic. A fost un an fără probleme tehnice, fără lucruri mari, cu schimbări în plan personal, dar și profesional. Un an în care am muncit, am schimbat domeniul de activitate de la operator call center, funcționar informații clienți la consultant de asigurări. Am testat mai multe domenii de activitate și mi-am dat seama că, vorba unui fost coordonator ”să fac ceea ce-mi place, atunci voi găsi împlinirea”. Zis și făcut.

În același timp, am testat și oamenii din jurul meu, am realizat că sunt mulți oameni care cred în povestea mea mai mult decât cred eu, ceea ce mi-a dat un imbold. Să cred mai mult în povestea mea, să fiu mai motivată, să mă implic în proiecte frumoase, să scriu povești și să mă înconjor de oameni ce merită timpul și atenția mea. A fost un an interesant, în care am renunțat la multe proiecte, deoarece nu mă regăseam în ele sau pentru că am fost nevoită să mă opresc.

A fost un an de sacrificiu, în care mi-am dat seama că familia este cel mai frumos dar de la Dumnezeu și că ei vor fi alături de mine, atunci când sunt bine sau când mă doare sufletul. Am fost și eu alături de ei de-a lungul anului și am încercat să-i ajut, le-am oferit timpul și atenția mea. Am fost acolo când au avut nevoie, chiar dacă asta a însemnat să renunț la proiecte, la locul de muncă sau la cursurile de la facultate.

Din 2014 au început să apară oportunitățile din punct de vedere profesional, a fost un an greu, dureros, în care am muncit foarte mult, dar și în care am primit multe lecții. Lecții din care am luat ce e mai bun și cred că bloggingul a însemnat o rEvoluție în viața mea. Am evoluat mult din 2014 și cred că m-am maturizat, analizând în amănunt situațiile. Dacă tot am scris despre evoluția mea, în februarie am scris primul blog pe wordpress, pentru că press și suna interesant. Un articol ce a stârnit simpatia participanților într-o competiție și avea un subiect educațional. Bloggingul pentru mine a fost o școală în care m-am autoeducat și am învățat să scriu advertoriale și povești despre mine, astfel: 

  1. Bilanțul anului 2014 în care am câștigat două bilete la concertul trupei Byron susținut la Național din Cluj concursul lansat de BlogalInitiative, respectiv am fost finalistă în cadrul competiției SuperBlog și am participat la Gala SuperBlog din Hunedoara,am câștigat un telefon S3 mini prin scrierea articolelor la Competiția Orkestra Fall-Winter
  2. Bilanțul anului 2015 unde am povestit despre  Campania ”No Hate Speech de la A la Z” prin care bloggeri internaționali au venit la Tușnad, pentru a dezbate subiectul discriminării, concursul fiind lansat de către BlogalInitiative, am fost acreditată în calitate de blogger la conferința Webstock2015 , am fost finalistă în cadrul competiției bianuale SuperBlog și am participat la Gala susținută la Hotelul 3Stejari în Brașov(cel din primăvară), respectiv la Golden Tulip în București(cel din toamnă),
  3. Bilanțul anului 2016  a fost unul mai inactiv, deoarece m-am pregătit pentru examenele de Licență și am mai rărit activitatea mea blogosferică. Astfel, am participat în calitate de blogger acreditat la conferința Webstock 2016, respectiv am fost finalistă în cadrul competiției SuperBlog și am participat la Hotelul Golden Tulip, iar petrecerea se mutase la Berăria H.

Anul 2017 a fost anul călătoriilor, am participat la competiția bianuală SuperBlog și am petrecut alături de superblogosferă la Hotelul Aurora din Mamaia în primăvară, iar în toamnă la hotelul Royal din Poiana Brașov.


Anul acesta am participat și la conferințele Webstock, respectiv Future of media, unde au fost analizate mai multe campanii din social media, respectiv care sunt influencerii și ce tendințe au fost predominante. Abia aștept să descopăr campaniile de anul viitor, strategiile și care sunt rezultatele campaniilor, cum au reușit să atragă mai mult public.


Am ajuns la bilanțul sfârșitului de an 2017, prin care am analizat evoluția mea blogosferică. M-am raportat la scrierea primului articol și la cât de repede au trecut 3 ani, timpul cerne oamenii din jurul nostru și îi păstrează pe cei care merită, ne arată drumul. Știu că drumul meu nu este unul drept, dar sunt sigură că anul viitor mă voi implica mai mult în scrierea articolelor, dar și în crearea unui vlog. Voi acorda o mai mare atenție în oferirea informațiilor. Anul 2017 a fost anul în care m-am redescoperit și am încercat să investesc în dezvoltarea mea personală, prin cursul de asigurări(înțeleg mai bine ce implică un credit și ce semnificație are asigurarea atașată) și printr-un alt curs ce se va concretiza anul viitor. Îmi doresc să-mi îndeplinesc planurile din 2017 și să fiu mai motivată, iar locul de muncă să-mi ocupe mai puțin timp, decât în acest an.

Țin să le mulțumesc tuturor celor care au contribuit la dezvoltarea mea personală, oamenilor din jurul meu, familiei, prietenilor, colegilor de la facultate, profesorilor, dar în primul rând vouă, CITITORILOR! Anul viitor cu siguranță o să vă rețin atenția cu subiecte interesante. Să aveți un sfârșit de an fericit și un nou an plin de realizări pe toate planurile!

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram