Mă întorc la tine mare albastră(după un deceniu) la Aurora pe terasă


Mă întorc la tine mare albastră(după un deceniu) la Aurora pe terasă. A trecut un deceniu de când nu am mai ajuns pe litoralul românesc, parcă a fost ieri, a trecut atât de repede și simt emoția aceea a unei revederi. Timpul a zburat, dar a lăsat în urma lui, amintirea nisipului fin, a razelor calde de soare, a valurilor care risipesc și cele mai întunecate griji și a unei mări sărate. Destinație finală: Hotel Aurora Mamaia.



Abia aștept să fac o pauză de destindere vizuală, să privesc la nuanța mării, să ascult muzică, să fiu înconjurată de oameni dragi, să privesc răsăritul, să mă bucur de renaștere, de început, să râd cu gura până la urechi, să mă bucur de fiecare moment. Ador să mă plimb pe nisipul fin, să mă joc cu picioarele în el, să fac diferite forme în nisip și să îmi încarc bateriile. Să mă bucur de acel EU care evoluează constant și care se bucură de marea albastră.


Îmi doresc să mănânc micul dejun, prânzul și cina, alături de oameni dragi. Să savurez un frappe pe terasă, în timp ce razele soarelui îmi mângâie trupul, pentru a-mi înnegri pielea. Un frappe sau o limonadă delicioasă, bună de băut în timp ce depăn amintirile puse la rang de cinste. Pozele fac și ele parte din farmecul revederii. Bunătățile, aruncatul în piscină, învățarea celor care nu știu să înoate(prin ținerea picioarelor) fac parte din momentele frumoase. În același timp, atunci când merg la un hotel, îmi place curățenia, atenția la detalii, amabilitatea ospătarilor, dar și servicii de bună calitate.

Mno, așa-i românul, vrea să mănânce bine, să bea, să se distreze, să cânte și să danseze. Ador să dansez, după ce am stat o zi pe plajă și am înotat, să îmi dezmorțesc picioarele, pe muzică bună. Spuneam că îmi doresc să dansez pe muzică bună, într-un restaurant curat, plăcut vizual, spațios, pentru a putea fi amenajat ringul de dans. Intre mese să fie spațiu, dar și să fie la masă, persoanele mele dragi, să putem discuta pe indelete.



O seară relaxantă la restaurant Mamaia, într-o companie plăcută, cu bucate din bucătăria tradițională românească, dar și preparate din pește. Preparate din pește pe care nu le-am testat până acum, pentru că sunt curioasă să văd ce gust au. Cred că e bine să testezi lucruri noi, atunci când te reîntorci în locuri dragi, pentru a ne reaminti de momentele petrecute.


Îmi doresc să vizitez Delfinariul, dar și obiectivele turistice din Mamaia. Să îmi închei ziua, cu o plimbare pe faleză, cu o gustare bună și cu experiențe noi, de repetat, de povestit și de trăit. O să caut scoicile pe nisipul fierbinte și o să mă bucur de fiecare clipă, alături de cei dragi, deoarece vacanța este despre relaxare, bucurie, dorința de a descoperi locuri noi. Mă întorc la tine, mare albastră cu emoție în glas, cu un bagaj plin cu haine, cu ochelari, cu telefonul meu personal, pentru a surprinde momentele speciale, cu gânduri bune, cu un chef de distracție și de relaxare.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2017.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram