Spargerea contului si violarea corespondentei se pedepsesc

                                Meeting, Exchange Of Information, Communication

In ultima perioadă am tot avut probleme cu laptopul, l-am reparat și o parte din toate documentele mele au dispărut, motiv pentru care la un moment dat mă gândesc să iau măsuri în cazul în care apar tot felul de documente personale.

Potrivit articolului 71, "(1) orice persoană are dreptul la respectarea vieţii sale private" iar alineatul (2) prevede că nimeni nu poate fi supus vreunor imixtiuni în viaţa intimă, personală sau de familie, nici în domiciliul, reşedinţa sau corespondenţa sa, fără consimţământul sau fără respectarea limitelor prevăzute la articolul 75. Alineatul (3) al articolului 71 stipulează că este, de asemenea, interzisă utilizarea, în orice mod, a corespondenţei, manuscriselor sau a altor documente personale, precum şi a informaţiilor din viaţa privată a unei persoane fără acordul acesteia ori fără respectarea limitelor prevăzute la art. 75.




Asta am pățit eu, în luna martie, am încercat să contactez personajul în speță și a răspuns o dududie indignată. Nu am înțeles nici acum motivul pentru care a încercat să-mi spargă contul personal de Facebook, deoarece nu conțin mesaje prețioase. În același timp, legea este destul de permisivă cu aceste personaje, fiindcă se pedepsește în Codul Penal privind Violarea secretului corespondenței între câteva luni și trei ani.

Dragi călători pe plai românesc,
Sper să vă luați toate măsurile de siguranță prin generarea unei parole pe telefonul mobil și verificarea tuturor adreselor de IP, indiferent de rețeaua de socializare la care facem referire.





0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram