Bilanţ blogosferic 2015




Începuse numărătoarea inversă pentru a intra în noul an și eu  încercam să fac rost de un transport pentru a ajunge la petrecerea de revelion. Am reușit să găsesc 3 taxiuri pentru prietenii mei. Plecasem de acasă în 2014 și am ajuns la petrecere în 2015, țin bine minte că eram cu zâmbetul pe buze, încrezătoare și fericită. Ceasul arăta ora 00:00, așa că, m-am gândit să îmi propun obiective pentru noul an(atenție, nu planuri).



Primul proiect frumos, a fost cel de la Tușnad. Am acceptat provocarea celor de la Blogalinitiative,  pentru a scrie despre drepturile oamenilor. Am scris un articol despre Tinerii de azi, cetățenii activi de mâine în care am menționat anumite probleme cu care se confruntă societatea, abandonul școlar și astfel și semi-analfabetismul maselor, că doar nu avem nevoie de facultate, pentru a ne deschide o afacere sau pentru a avea un job.
A fost o experiență inedită, nouă pentru mine, să vorbesc timp de 2 zile în limba engleză și să cunosc povești noi de viață ale unor bloggeri străini, cu perspective diferite asupra societății. Astfel, am făcut un mini-jurnal de 2 zile:
Analiza Campania ”No Hate Speech de la A la Z” o găsiți în articolul. Trăgând o linie, pot spune că am învățat foarte multe lucruri în cele două zile, de la tendința de a generaliza oamenii până la discriminarii. Suntem obișnuiți să etichetăm oamenii, fără să le dăm o șansă, să trăiască cu ideile lor și viziunea lor asupra lumii, avem convingerea că dacă nu sunt ca noi ceilalți, sunt niște ciudați, de aici și alienarea individului față de societate.


Un alt eveniment semnificativ în 2015, a fost Webstock, unde am fost acreditată ca blogger, pentru a putea participa la seminarii susținute atât de branduri individuale(vloggeri), cât și de reprezentanții  companiilor importante de la Enel, la Vodafone.
Ultimul eveniment important a fost  Gala SuperBlog, unde am scris toate sentimentele mele la cald în articolul. SuperBlog a fost pentru mine începutul unui drum frumos, locul în care am descoperit oameni frumoși și m-am descoperit constant. Am performat și crescut alături de SuperBlog, o competiție unde creativitate este pusă la rang de cinste. 

Trag linia la sfârșit de 2015 și realizez în câte proiecte frumoase m-am implicat, câți oameni frumoși și talentați am întâlnit. Mulțumesc BlogalInitiative pentru premii, sfaturi și pentru că oferiți oportunitatea multor tineri să se descopere, să trăiască experiențe inedite și să învețe pe zi ce trece mai mult. Mulțumesc Claudiei Pătrașcu și  lui Albert Budică pentru sprijinul acordat, înțelegere, răbdare, pentru că susțineți oamenii talentați și îi ajutați din toate punctele de vedere. Cei doi oameni importanți sunt stâlpii de susținere(fondatorii competiției SuperBlog).

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram