O zi între zappingul blogosferic și cel din fața micului ecran




Fiecare zi începe cu o nouă alegere între ”zappingul” blogosferic(metaforic), unde citesc mai multe articole de pe diferite site-uri și zappingul din fața micului ecran(forma concretă). În primul rând, drag cititor fenomenul de zapping(este un termen specific limbajului de lemn al CRP-iștilor și  mass-mediei) și înseamnă schimbarea canalelor de televiziune.


Viața este o succesiune de alegeri potrivite și mai nepotrivite, dar gustul fiecărui om diferă, în funcție de mediul din care face parte, ereditate și de mediul social. Aceștia sunt factorii care-l determină pe individ să ia o decizie favorabilă sau nu pentru el. Trebuie să recunosc, că-mi încep ziua cu o cafea, îmi deschid laptopul și mă chinui să schimb canalele până ajuns la un post de știri. 

Urmăresc știrile chiar dacă sunt realizate pentru a atrage publicul, te pun și pe tine la numărătoare, sub forma piramidei inversate de la informațiile senzaționale(de ultimă oră) la cele sportive. Vremea este subiectul esențial, deoarece mă ajută    să-mi fac o idee despre cât de frig este afară, mai ales că stau într-o zonă muntoasă, unde temperaturile scăzute sunt constante.


Merg la facultate, de aici o întreagă aventură până ce ajung acasă. Ziua se sfârșește într-o notă pozitivă, în timp ce schimb canalele pe posturile cu muzică. Vine și weekendul, atunci lucrurile stau diferit, lenevesc în fața laptopului în timp ce vizionez filmele din ofertele speciale. Iarna își intră în drepturi și eu mă pregătesc cu papuci groși, îmi cumpăr ceaiuri și mă uit la filme. În ultimii doi ani, am vizionat comedii, filme de aventură, filme biografice și filme psihologice.


Așa îmi petrec zilele, fac alegeri între zappingul blogosferic și cel din fața micului ecran. Sezonul răcoros mă prinde pregătită cu posturile unde sunt difuzate filme captivante.
   
UPC te îndrumă să te LUNGEȘTI LA DISTRACȚIE CÂT VREI TU cu filme noi.


0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram