Prima dată la Webstock




                     Webstock este cel mai important eveniment de social media din România. După un an de blogging, în care am învățat constant și am redescoperit pasiunea mea pentru scris, am primit și invitația de a participa la Webstock. În data de 2 octombrie, la Hotelul JW Marriott are loc a 8-a ediție a Conferinței Webstock.   

Prima zi de vineri din octombrie, va prezenta recolta brandurilor de peste an, că doar toamna se numără rezultatele iar eu sunt nerăbdătoare  să aflu mai multe tehnici de promovare și strategii de comunicare împărtășite, atât de bloggeri veterani cât și de relația acestora cu brandurile vizibile în online. 


Conferința începe la ora 09 fix cu povești motivaționale de la oameni de succes din Social Media. Programul  conferințelor pentru cele 3 conferințe desfășurate în paralel: Secțiunea “Blogging & Social Media, Secțiunea “Online Communication” și Secțiunea “Mobile Trends”. 

            
Cireașa de pe tort este la sfârșit, atunci când va avea loc Gala Webstock Awards, unde se vor decerna premii pentru cele mai  inedite campanii in social media din Romania, desfășurate în anul curent.
               

În cazul în care, te afli pe lista de invitați ne vedem la Webstock.

1 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram