Hainele mele sunt spălate și parfumate cu Persil Power-Mix Caps





      In general, utilizez capsule  pentru a-mi spăla hainele la mașină. Capsulele  Power Mix  cu lichid verde și detergent este utilizat pentru curățarea hainelor albe.  BUZZstore mi-a oferit ocazia să testez capsulele dar și să vă împărtășesc secretele pentru îndepărtarea petelor. Mulțumită de acest produs, îl voi cumpăra pe viitor(devin cumpărătorul fidel al acestui produs).
      


Primisem pachetul de la @BuZZSTORE și de la #Persil,  aici puteți citi prima impresie despre capsulele Persil Power-Mix.



Le-am testa pe diferite țesături de la lycra, stofă, catifea, bumbac la divers broderii aplicate pe tricouri și rezultatul a fost unul interesant, deoarece petele de cafeaua(nelipsită de la micul dejun), ciocolata(iubesc ciocolata cu alune), stropii de la pepene, cireșe, vișine și căpșuni(așa numitele fructe de sezon) au fost eliminate. Trebuie să recunosc faptul că, dacă încercați capsulele pentru hainele colorate trebuie să-l suplimentați cu detergent ori să le încercați pe capsulele mov(destinate curățării hainelor albe). 



Șalopetele tatălui meu au fost curățate cu acest produs, în condițiile în care atunci când repară prin casă țevile sau îmi vine o idee  de a-mi modifica camera petele de rugină, vopsea, glet dar și cele de ulei ies destul de greu din haine. Însă, cu un supliment de detergent Persil și cu 3 capsule, șalopetele au fost parfumate și eliminate petele scurse de la reparațiile din casă.


După ce am testat capsulele în familie, m-am gândit să le împărtășesc și fetelor. Să petrecem un weekend, vorbind despre trucuri de curățenie dar și să spălăm hainele pline cu pete de fond de ten, de ruj, de rimel precum și de ojă. 



În timp ce vorbeam despre cel mai eficient detergent, deoarece capsulele dincolo de faptul că parfumează, spală au rolul de a economisii spațiul. O prietenă, a trecut printr-o experiență tare neplăcută  cu micile capsulele introduse în mașina de spălat alături  de haine(de la un alt brand). 




Rochia ei preferată s-a scămoșat, iar capsulele sau lipit de acest produs. Povestindu-mi despre pățania sa, mi-a imprimat o imagine neplăcută, mai ales atunci când te pregătești pentru un eveniment important. Astfel că, prima ei experiență i-a influențat decizia de a testa de la mai multe branduri(de la  cel obișnuit la un brand cu o tradiție în spate). Am încercat să-i dau mai multe argumente cu privire la compoziția și cantitate, fiindcă este important volumul de haine raportat la capsulele introduse în mașina de spălat. Sincer, nu știu unde a greșit de și-a stricat rochia, însă mă bucur că a aflat de avantajele 



Capsulelor Power-Mix și că a trecut atât la nivel psihologic(în sensul în care a încercat capsulele deși ii se întipărise în mental ideea că acestea îi vor distruge hainele, dar și ziua) dar și fizic, prin testarea lor(una este să ți se spună despre un produs și alta este să vezi rezultatele cu ochii tăi). Cele douăzile rezervate pentru a discuta despre treburile casnice, dar și despre micile secrete de curățenie(pot spune că m-au relaxat). Ei bine, a ieșit un brainstorming interesant unde fiecare a împărtășit din experiența cu spălarea hainelor.  

         
Ne-am amuzat  copios pentru biletele, legitimațiile dar și pentru banii spălați de mașină(parfumatele documente au fost curățate de tot, până la ultima literă).
          


Însă, nu am uitat de sarea presărată  pe petele de ulei de pe haine pentru a estompa din concentrație, nici smoala de pe hainele celor mici nu au scăpat fără vreun remediu, respectiv dizolvantul. Petele de ciocolată le găsim la tot pasul că doar, comoditatea are și un revers(acela că ne mânjim pe haine din neatenție, dar și pentru că șervețele sunt la 10 pași de noi. Oja poate fi îndepărată cu acetonă, iar după  înainte să le punem la spălat trebuie îndepărtat stratul solid cu peria. 



Petele de cafea dimineața, după ce o savurăm și....ups... am adăugat puțină culoare pe tricouri(mi se-ntâmplă destul de des, aproape în fiecare dimineață) pot fi îndepărtate prin simpla spălare cu aceste capsule(fără să rămână pete imense). Mi-am adus aminte de prietena mea Ianolia, care a reușit să o stropească pe Georgian, în tren(în drum spre București, după ce se își exprima furia cu privire la un personaj care o stropise înainte pe Georgiana, karma s-a răzbunat :) ). Cafeaua face parte fie că vrem sau nu din peisajul blogosferic pentru a scrie despre ceea ce ne pasionează, dar în special pentru a testa despre produsele ce le folosim.
            


Hainele mele au fost spălate și parfumate cu Persil Power-Mix Caps, sunt de părere că e bine să testezi mai multe produse înainte să  generalizăm. La aceste capsule, pot spune că ador mirosul proaspăt dar și faptul că a reușit să îndepărteze petele menționate mai sus. 
                  


Ați achiziționat aceste capsule până acum? Cum vi se pare și nu mă refer doar la raportul calitate- preț(pe care am dat 33 de ron pe 30 de capsule)? 

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram