Cum să negociezi un brad la un preț redus?








                         În spiritul sărbătorilor de iarnă m-am gândit să vă povestesc cum să negociezi un brad la prețul potrivit că de trebuie să punem la socoteală și bomboanele, respectiv ornamentele care costă destul de mult. Tradiția mă învăluie în fiecare an cu mirosul cozonacilor combinată cu aroma bradului alături de colindele pe care le ascut an de an. Mă bucur de un singur lucru că am păstrat momentele frumoase și le-am repetat an de an cu entuziasm înaintea sărbătorilor de iarnă după un ritual prestabilit.
                       

Trecând la subiectul principal, fiecare familie dorește să-și achiziționeze bradul potrivit în care să încapă grămada de bomboane, dulciuri, instalație și beteală. În funcție de banii pe care-i avem în buzunar trebuie să avem o premisă , gen eu nu plec de aici fără să-mi cumpăr brad cu banii pe care-i am. După principiul socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg ajungem să fim aclamați de către oamenii școliți în ale vieții, bun negociatori fără vreo educație aleasă în acest sens.Întâlnim multe persoane care au școala vieții și cunosc tipologia omului în esență știe să tragă de om, după principiul dă-mi și mie 100 de lei să scap de brazi că vreau să ajung acasă. 


Ipostaze favorabile pentru membri ai familiei care își doresc un brad de sărbători:
  1.    Dacă ești bărbat ai întâietate în fața doamnelor care vând brazi aduși de pe nu știu unde, însă plăcerea nevinovată a celui mic cade  destul de greu la buzunar. Însă dacă ții sus și tare că vrei un brad te fâstâcești, până la urmă bradul este al tău.
  2.       În cazul în care ești femeie, bărbatul este puțin mai înțelegător cu doar câteva văitări și motive să le înșiri de ce îți dorești un brad ca să-l împodobești înainte de ajunul Crăciunului. 


                                       

Asta nu înseamnă că o persoană care are școala vieții și vinde brazi se lasă așa de ușor păcălit de vorbele tale, când îi arăți câți bani ai iar ceasul este trecut de prânz sigur vei avea o șansă să alegi bradul care să se potrivească în casă.
                     
                                          



Scopul este unul frumos de a duce mai departe spiritul de sărbători însă socializând și delimitând bine terenul, spunând celui cu care negociezi că îți dorești un brad însă ai o anumită sumă, comunicarea este benefică deoarece și cel mai încârcenat om poate fi îmblânzit cu vorbele potrivite.

                                 


0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram