Cadourile mărunte de care te poţi bucura în fiecare zi


           
                Lucrurile bune ar trebui să ni se întâmple în fiecare zi fără o ocazie anume sau o sărbătoare, nu trebuie să așteptăm până la zilele de naștere a celor dragi pentru a le face o surpriză sau să așteptăm Dragobetele pentru a-i arăta dragostea partenerului nostru ci le putem face celor dragi cadouri mărunte în fiecare zi  care să-i facă să se simtă speciali în compania noastră. 




Fericirea este o stare de bine datorată emoțiilor pozitive, de mulțumire față de situația în care ne aflăm. Fotografiile reușesc să surprindă momentele frumoase din viața noastră prin care trecem, cu ajutorul unei camere foto de pe  http://www.domo.ro/.ne putem face selfie la orice eveniment la care participăm și dorim să rămână o amintire plăcută. 




Lucrurile frumoase se întâmplă atunci când ne așteptăm mai puțin și la momentul oportun dar ne putem răsfăța și putem considera că fiecare zi e un motiv de bucurie să trăim ca și cum mâine ar fi ultima zi. Timpul trece iar vorba aceea dacă nu faci acum ce-ți spune inima atunci când. 



Părinții sunt singuri care ne doresc un drum frumos și ne îndrumă în direcția potrivită chiar dacă în adolescență le spunem cuvinte care-i dor că ne controlează mereu. Ei bine o dată cu trecerea anilor realizăm cât de importanți sunt în viața noastră și ne bucurăm că am avut așa o familie unită. Atunci când începem să câștigăm roade de pe munca noastră le mulțumim prin cadouri mărunte de la schimbarea mobilei, la  cea a aragazului vechi care începe să ruginească. 



Lacrimile curg șivoaie pentru părinți, gesturile mărunte contează atât de mult pentru ei, prețuirea noastră față de ei este un sentiment exaltat de împlinire ce-l proiectăm. Un moment în care am reflectam la faptul că am o familie deosebită a fost atunci când părinții mei au împlinit 25 de ani de iubire. 




Multe gânduri m-au năpădit dar nu am stat cu mâinile în sân și le-am făcut o surpriză de neuitat pe lângă tortul și vorbele din suflet mi-a făcut timp să le cumpăr un lucru util de la Domo de care se bucură și acum.
                     



Bucătăria este locul în care aceștia își petrec cel mai mult timp și atunci am hotărât să schimb aragazul vechi cu unul nou, modern în care friptura și puiul la cuptor aromat își face loc pe farfuria fiecărui membru al familiei.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram