Sărbătorile ne bat la ușă, aleg cadoul perfect de pe Marvin-wineshop



                    Sărbătorile  vin cu pași repezi , mă întreb când a trecut atât de mult timp nici nu am realizat acest lucru, un prilej pentru a-i ierta pe cei care ne-au dezamăgit dar și unul în care să petrecem așa cum se cuvine. Atmosfera de sărbătoare se îmbină destul de bine cu un pahar de vin, râsetele , voia bună ar trebui să-și spună cuvântul , poveștile frumoase de la miez de noapte precum și imortalizarea momentelor celor mai plăcute. Când vine vorba de vin îmi aduc aminte de bunica mea de la țară care face vin făcut acasă unul de culoare roșie spre negru care este destul de concentrat.


După cum știm cu toții toamna se culeg roadele puse peste an, bunica strânge strugurii împreună cu niște persoane care o ajută și face un vin delicios. Strugurii din vie culeși toamna după ce pe parcursul anului bunica mea dragă i-a curățat , tăiat și legat ca să se coacă bine.   Vinurile bine culese care îți aduc aminte de persoanele dragi sunt cele de pe http://www.marvin-wineshop.ro/  pe gustul fiecăruia de la alb, roze la cel roșu.  


Vinurile de la Marvin îmi aduc aminte de bunica mea care face vinul în fiecare toamnă, același gust și aceeași atmosferă. După ce vinul a fost făcut, de la cules din vie, la zdrobit și lăsat să fermenteze pentru a da gustul intens, pentru a putea fi consumat. Trebuie să recunosc, faptul că atunci când bunica mea face vin, mustul este preferatul meu deoarece este dulce aproape ca un suc. 


Acum este mai ușor să cumperi un vin vechi pentru zilele de naștere ale prietenilor mei sau de sărbători atunci când se potrivește destul de bine cu parfumul bunătăților doar cu un click pe magazinul online de vinuri Marvin care are o gamă largă de vinuri românești împărțite pe diverse categorii în funcție de preferințele clienților. Se spune că vinurile vechi sunt cele mai bune , așa afirmă bunica mea și acum are un gust mai delicat. 


Amintirile mă năpădesc și acum , istorisirile spune de bunica la gura sobei alături de un vin bun au rămas întipărite în mintea mea, bucuriile, atmosfera caldă și primitoare mă însoțește și acum în zilele de sărbătoare. 


Trebuie să recunosc faptul că de sărbătorile de iarnă pe lângă vinul bun gustat alături de persoanele dragi și bunătăți mă bucur ca un copilaș atunci când primesc cadouri fie și cele mai mărunte care pot fi neînsemnate pentru alte persoane , îmi fac ziua mai plăcută însă entuziasmată eram în copilărie când așteptam cu sufletul la gură venirea moșului.




Printre rafturile online pline de vinuri liniștite se ascunde într-un loc vinoteca, vinurile care au trecut de prima tinerețe dar care au fost și sunt apreciate și acum de gustul intens al vinurilor vechi.  



Vinuri care sunt apreciat de regi și oameni de rând care domnesc în casa fiecărei persoane în momentele frumoase și care ne creează o stare de bine , e adevărată aceea vorbă care spune că ce e clasic nu se demodează niciodată indiferent ce val vine la un moment dat se va reveni la vinurile care au fost consacrate prin gustul și rafinamentul acesteia. 


La un eveniment fastuos de la celebrarea zilei de naștere la sărbătorile petrecute alături de cei dragi vinurile spumante de pe http://www.marvin-wineshop.ro/index.php?controller=products&n=15&c=4 sunt preferate și este înclinată balanța în favoarea acestora datorită spumei , a culorii și a aromei perfecte.
                        

Sărbătorile ne bat cu pași repezi la ușă de aceea eu aleg accesoriile potrivite pentru desfacerea vinului dar iau și vinul pentru a petrece clipe de neuitat cu cei dragi, Marvin este pe placul celor care nu au uitat de gustul intens al vinului făcut de bunici , a amintirilor frumoase.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram