Promotion.eu locul în care îți poți exprima părerea despre brandul preferat

                         
                         În calitate de client văd lucrurile dintr-un alt punct de vedere obiectiv față de cei care au adus pe piață un anumit brand. În ciuda faptului că suntem apostrofați cu reclame care ne par destul de enervante dar care totuși le ținem în minte  însă cred că nu este neapărată nevoie să cheltuiască brandurile mulți bani pe un simplu spot publicitar de câteva minute ci se pot face campanii mai simple și mai eficiente care nu sunt atât de costisitoare dar care au un efect asupra clienților.


Din punctul meu de vedere o mică atenție primită de la un anumit brand face diferența, de la reducerile de sezon  care au o greutate în ceea ce privește alegerea unui produse de la un anumit brand.  Un brand preferat care are haine frumoase este Zonia dar mai ales rochiile  elegante ideale pentru evenimentele deosebite de aceea cred că acesta poate crește din punct de vedere al clienților deoarece are produse de calitate la un preț convenabil.  


Zonia a reușit să-mi intre în grație datorită nuanțelor menite să se potrivească la orice tip de încălțăminte dar și datorită croiului interesant care pun în evidență silueta oricărei doamne respectiv domnișoare, decente care să arate calitățile sexului slab dar care să nu dea într-o altă extremă. Rochiile mele preferate sunt de culoarea roșie de pe http://www.zonia.ro/rochii/rochii-de-zi/rochie-aminda-rosie.html deoarece reușește să-mi pună în evidență trupul dar și să-mi pună în evidență chipul și look-ul. 



Rochiile de la Zonia sunt create pentru orice fel de evenimente de la cele lungi potrivite pentru petrecerile cu fast la cele mai scurte ideale pentru zilele de naștere ale prietenilor. Zonia are o gamă destul de largă de produse de la rochii la jachete care să ne protejeze de frig și care să ne mențină temperatura corpului pe timpul iernii a sezonului geros. Jachetele  de le Zonia au diferite nuanțe care să se potrivească cu ținuta pe care vrem să o purtăm și sunt călduroase ca să ne poată feri de frigul de afară.  



Zonia are multe produse pe placul meu de la rochiile la costumele potrivite pentru birou , ținutele office sunt importante pentru job-ul pe care-l am acum.  Cred că acest brand ar avea multe de câștigat dacă atunci când un client ar cumpăra un anumit produs de pe magazinul online Zonia ar primi ca și premiu de fidelitate un lucru simbolic care să reafirme faptul că aparține acelui brand.
                        


Zonia ar putea fi mai apreciat pentru calitatea produselor pe care le confecționează și dacă spre exemplu ar face un cadou tuturor clienților prin http://www.promotion.eu/ro/tricouri/2546-tricou-pentru-dame-striker-personalizat.html  prin tricouri care să aibă imprimat logo-ul acestui brand. Ar fi o promovare mai plăcută care iar face pe clienți să-i recomande, deoarece orice persoană se bucură, atunci când primește ceva și începe să se laude. Decât să apeleze la reclame costisitoare, care nu ating publicul țintă și care nu ajung acolo unde trebuie, cu câteva sute de tricouri făcute cadou consumatorilor, aceștia sigur vor face un selfie și-l vor urca pe un site de socializare, iar astfel promovarea online este mult mai convenabilă și din punct de vedere financiar dar și al imaginii.


            
Imprimeurile cu logo-ul brandului pe eșarfele de pe http://www.promotion.eu/ro/120-esarfe ar fi o soluție în ceea ce privește o campanie productivă atât în online de către consumatori ca și mine cât și în offline vizavi de noi cei care ne dorim produse de calitate la prețuri cât mai mici. O altă soluție ar fi imprimarea logo-ului ZONIA pe șepci precum http://www.promotion.eu/ro/116-sepci-6-panele care să scoată în evidență acest brand.
                           

Promotion.eu este locul în care pot să-mi exprim părerea despre brandul meu preferat Zonia care produce rochii și jachete de calitate la prețuri convenabile și poate fi un imbold pentru acest producător de a se gândi la o promovare atât în mediul online cât și în mediul offline mai profitabilă și care să aibă un anumit public țintă.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram