Fii un vegetarian aktiv și sănătos


             În sezonul rece este bine să ne protejăm de frigul de afară și să optăm pentru un stil de viață sănătos bogat în vitamine și minerale din fructele , legumele. Organismul are nevoie de un supliment alimentar deoarece în acest sezon începem să devenim imuni și numai putem lupta împotriva bolii de aceea e bine să  luăm vitamine și să mâncăm multe fructe intră pe  Doppelherz® aktiv Pentru Vegetarieni .







O dată cu modernizarea am început să optăm pentru produse bio dar și pentru întoarcerea la natură. La un moment dat ne dorim să devenim vegetarieni , să începem un proces intens de detoxifiere înainte de sezonul rece deoarece atunci trebuie să ne alimentăm. Cine spune că mâncarea vegetariană nu este gustoasă și sățioasă, ei bine repede de  făcut mâncarea sârbească este pe placul meu.
Rețeta: Orez sârbesc
250 g orez 
1 lig sare
1 morcov
1 ardei gras roșu
1 mărar 
1 lig vegeta
1 ceapă
   
 Punem orezul în apă până se umflă, călim între timp ceapa cu ardeiul și morcovul , apoi condimentăm cu celelalte ingrediente lingurița de vegeta, lingurița de sare. Trebuie să lăsăm timp de 20 de minute și picurăm câte 50 g apă , mestecând cu lingura. La sfârșit punem mărarul tăiat în  firiciele mici.


Poftă bună vegetarienilor și nu numai o rețetă ușoară la îndemâna oricui indiferent dacă ești pe fugă sau pur și simplu numai știi ce să faci de mâncare.


     
Cu acest articol m-am alăturat campaniei Fii Activ cu Doppelherz® aktiv Pentru Vegetarieni și am prezentat un fel de mâncare pe care eu l-am preparat și l-am savurat de foarte multe ori, recomand această rețetă și vegetarienilor.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram