Cum să iei examenul auto (prima probă-sala) din prima încercare?




Cum să iei examenul auto(prima probă-sala) din prima încercare? 
O întrebare la care am găsit răspunsul pe site-ul Școala Rutieră, acolo unde înveți într-un mod mai atractiv Cursurile de legislație, de Mecanică Auto, de Prim-Ajutor, Conducere ecologică și preventivă. Le-am parcurs pe toate, deoarece îmi creează interes și este un motiv în plus să investesc timp în educația rutieră.



Am învățat cum să deosebesc indicatoarele rutiere:

  • indicatoarele de avertizare
  • indicatoarele de prioritate
  • indicatoarele de interzicere sau restricție
  • indicatoarele de obligare
  • indicatoarele de orientare
  • indicatoarele de informare
  • indicatoarele de informare turistică
  • panourile adiționale
  • semafoarele pentru dirijarea circulației
  • semnalele luminoase la trecerile la nivel cu calea ferată
  • dispozitivele luminoase pentru dirijarea circulației pe benzi
  • marcaje longitudinale
  • marcaje transversale
  • marcaje diverse
  • marcaje temporare pentru semnalizarea lucrărilor în zona drumului public
  • marcaje laterale
  • indicatoare rutiere temporare
  • mijloace de semnalizare a lucrărilor
  • indicator kilometric
  • indicator hectometric
De asemenea, nu uitați să urmați și mediul de învățare și să vă testați cunoștiințele aplicând teoria în răspunsurile din chestionare. Dacă în timpul liceului, atunci când eram în clasa a 11-a și făceam chestionare la cursul opțional de Educație Rutieră nu acordam atenție la informațiile legate de toate regulile din trafic, indicatoare, marcaje și de ce km/h înseamnă timpul până la destinație. Prioritățile s-au schimbat și îmi doresc să ajung o șoferiță cu ani de experiență și fără incidente sau accidente. Astfel spus, mă bucur tare mult de existența acestui site. Chestionarele sunt asemănătoare cu cele de la drpciv, site-ul oficial unde se pot verifica întrebările posibile primite la examen.


Îmi puteți urmări activitatea și pe InstagramFacebookPinterestTwitter,TumblrGooglePlus și Bloglovin.


0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram