Fiecare femeie are Farmecul ei de a prelua micile secrete de înfrumusețare din familie


Fiecare femeie are Farmecul ei, de a prelua micile secrete de înfrumusețare din familie. Micile secrete care acum fac parte din rutina mea zilnică de îngrijire sunt preluate de la cele mai importante femei din viața mea, mama, mătușa și bunica mea. Cred că au avut o influență asupra mea, iar aceste sfaturi sunt destul de utile mai ales atunci când ești în impas și ai mâinile și picioarele reci, pielea uscată, dar și cele legate de alimentație. În fiecare seară, mă demachiez și apoi mă dau cu o cremă antirid de la Farmec o marcă de încredere, pentru ca a doua zi tenul meu să arate bine, indiferent dacă eu reușesc să dorm, decât câteva ore, un mic secret pentru persoanele care au multe de făcut și se trezesc devreme, reușind să doarmă puține ore.

A post shared by 📸traveler 📝blogger (@calatorpeplairomanesc) on

În aceeași măsură, cred că fiecare ”femeie care-i frumoasă,/ mândră e și năzuroasă!” și are grijă de imaginea ei. Imagine care o ajută să fie sănătoasă, să aibă încredere în sine și să fie mai optimistă. Imaginea construită în timp este utilă pentru femeile care sunt emancipate și care se descurcă pe cont propriu, fără să facă compromisuri. De aceea, cred cu tărie că fiecare femeie are un ritual propriu de îngrijire. În fiecare dimineață, beau o cană de apă rece și nu uit să mă hidratez cu 2l de apă pe zi. Mă dau cu o cremă de față, după ce îmi savurez cafeaua, utilizez și luciul de buze, astfel mă pregătesc să țin piept unei zile întregi pline de provocări.

A post shared by Ralucica Blogger (@ralucicablogger) on

Nu uit de zâmbetul la purtător și de crema pentru mâini și unghii, care este nelipsită din geanta mea. O cremă utilă și ușor de transportat, atunci când merg la facultate, plătesc facturile, merg la muncă și nu am timp să mă dau cu o altă cremă, care să-mi protejeze pielea și unghiile împotriva uscării. De aceea, pot să spun faptul că de la mama, am învățat să beau apă pe stomacul gol și să nu uit de crema pentru mâini, deoarece știe că mi se usucă(din cauza circulației deficitare a  sângelui). De la mătușa mea am preluat ideea de a-mi lua un luciu de buze în geantă, pentru a nu mi se usca buzele și a arăta inestetic. De la bunica mea am învățat să mă dau cu o cremă pe picioare, deoarece ea susține că răceala începe de jos, iar dacă ai picioarele reci, o să mă îmbolnăvesc foarte repede.


Dacă tot am povestit despre micile secrete de înfrumusețare învățate de la cele mai importante femei din viața mea, mama, mătușa și bunica, am căutat să aflu ce conține noua gamă de îngrijire Farmec, nu de alta, dar se apropie și ziua mamei și a mătușii(născute la o zi distanță), dar și a bunicii mele peste două săptămâni după ziua lor și m-am gândit să le fac un cadou pe măsură, creme pentru mâini și picioare  ca să fie hidratate în această primăvară. Cred că frumusețea și încrederea se cultivă în familie, iar atunci când am impresia că nu sunt bună, pregătită, ca nu pot și că nu arăt bine, ele mă motivează și mă ajută să am încredere în mine, să găsesc cele mai bune soluții, pentru ca tenul meu să arate impecabil(fără coșuri), iar mâinile și picioarele să fie hidratate.
Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2017.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram