Cum m-a ajutat Blogalinitiative?


O postare distribuită de Ralu Story (@ralustory) pe

 BlogalInitiative este un proiect al Agenției Social Media Koperativa 2.0 creat de către Cristian China-BirtaVlad Dulea și Cristian Florea. BlogalInitiative are o platformă care prezintă campanii destinate bloggerilor, atât la început de drum, cât și celor veterani. Așa că nu te speria, eu mă consider la început de drum, deși imediat am 3 ani de când scriu pe blog. Așadar, te invit și pe tine să te înscrii pe platforma BlogalInitiative cu datele personale și blogul creat.
O postare distribuită de Ralu Story (@ralustory) pe


Mai bine să-ți povestesc ce înseamnă pentru mine BlogalInitiative, Ei bine, de această platformă se leagă multe amintiri frumoase, premii câștigate și un proiect drag în care am participat, adică am câștigat un workshop de 3 zile la Băile Tușnad unde s-a dezbătut subiectul instigării la ură, ce presupune și cum se manifestă.


O postare distribuită de Ralu Story (@ralustory) pe

 Din partea echipei BlogalInitiative am primit mereu un feedback, sfaturi care vin în ajutorul bloggerilor, de la problemele cu scrisul, la paragrafele aiurea, la textele scrise pe negru, sau nuanțele și alte probleme tehnice care apar, până la uitarea mecanismului de a plasa linkul specificat în brief. Vă mulțumesc, pentru fiecare feedback și la cât mai multe campanii cu premii interesante de câștigat.
Toate cele bune, să aveți un an productiv!

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram