O călătorie minunată printre animațiile copilăriei


    ”Ralu Baloo, Ralu Baloo”...și nu o să mai continui cu glumițele pe care le făcea  fratele meu, după ce vizionam  animația The Jungle Book Baloo. Nu e de mirare
faptul că vizionam împreună animațiile și reproduceam ceea ce vedeam la Tv de 
la jocuri la replici interesante. Mă uit acum mirată și-mi dau seama că nu aveam 
prea multe în comun cu personajul burțos Baloo, dar mi-a marcat copilăria. Poate 
mă asocia cu ursulețul, pentru că era amuzant și  în centrul atenției. De protectoare
nici că poate fi vorba, fratele își intra în rolul de frate mai mare.
                                         

Casper a fost personajul pe care l-am admirat pentru faptul că era vigilent, flexibil și interesant. Îmi doream puțin să zbor prin casă și să fiu invizibilă, pentru a vedea reacția celor din jur, atunci când nu sunt în preajma lor.
                                                  Imagini pentru scooby doo

Am copilărit cu Scooby Doo, unde ești tu încercând să-mi dau seama de fiecare misiune și de cum poate să fie rezolvată. De asemenea, acasă  mă uitam la Spioanele și la Ben 10. În schimb, atunci când mergeam la bunica la țară Maria Mirabela și Veronica era cele mai vizionate, fiind și unice. Că doar, repetiția este mama învățăturii și pot spune că se derulau constant la televizorul cu tub, vechi, coloristica era clasicul alb și negru, deasupra stătea mereu un mileu.
                                              

Timpul a trecut și acum privesc noile animații sau filme, împreună cu verișorul meu. Nu am ratat animația cu șoricelul Stuart Little, era musai să vadă și el ce se viziona ”pe vremea mea”.  Cu toții la surf, animația în care animăluțele se distrează de minune pe ocean. Să plouă cu chiftele, dacă cu ale mele amintiri a picurat cu personaje inedite ce mi-au făcut copilăria mai frumoasă, momentele mai distractive. Animațiile le vizionam împreună cu fratele meu și ne tachiam, comentând pe marginea subiectului. Provocată de către  Empire Film, să-mi aduc aminte de animațiile care mi-au înfrumusețat copilăria și au dat culoare, în acea perioadă naivă, a inocenței.
Acest articol  a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.
Apă Splash, Baloane, Lupte, Toss
Care erau animațiile tale preferate, în copilărie?

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram