Meșterii art&craft dau viață suvenirurilor românești

                                                     
Meșterii populari art&craft dau viață suvenirurilor românești create special pentru cei care vor să aibă globuri, traiste, tricouri și tot felul de obiecte artizanate din ceramică. Colecțiile Art&Craft Design sunt compuse din căni interesante inspirate din locurile celebre de pe plaiul românesc. V-am povestit despre colecțiile inedite, purtătoare de cultură, fără să vă spun faptul că brandul de produse românești Art&Craft Design se regăsesc în toate magazinele comerciale ale aeroporturilor din țară.
                                                 
Pasionată de cultură și de formele sale de manifestare, am încercat să descopăr această taină a meșteșugului. Un meșter între ale formelor din lut mi-a tot povestit despre  tainele acestei meserii frumoase și impresionante, pe cât de însemnate pentru ei, pe atât de  însemnate pentru noi turiștii care dorim să să culegem toate acele creații și să le păstrăm într-un loc aparte, unde altfell, dacă nu ACASĂ. 
                                       DSC_0188
Se spune că o excursie este o vânătoare de peisaje, în România un Călător pe plai românesc este un culegător de zâmbete, de tradiții și de creații. Cred cu tărie acest lucru, nu-i de mirare că am o colecție de căni și de magneți de frigider. Îmi place să iau un obiect din fiecare loc, unde calc, deoarece las în urmă amintiri, gânduri, idei, pași, o lege nescrisă a compensației. Atunci când las gândurile și grijile într-un loc aparte, iau o parte din acel loc, fie că este un obiect ales pentru cei din jurul meu sau pentru mine.

                                             DSC_0199

Iubesc poveștile frumoase, de multe ori aleg un anumit traseu pentru că-mi poate oferi atât de multe și mă încarcă din toate punctele de vedere. Obiectele tradiționale le cumpăr pentru că îmi spun o poveste și-mi transmite o emoție, pe care aș putea să caut în cutia mea de amintiri. 
De ce emoție? 



Trăiesc în fiecare zi prin emoțiile emanate, îmi plac produsele care-mi transmit aceea emoție. Atașată de lucrurile pe care le primesc și le cumpăr, le aleg cu o foarte mare delicatețe, fragilitatea unor obiecte primează atunci când vreau să-mi întregesc colecția. Călătoresc foarte des, poate că este o pasiune care o antrenez constant și sunt atentă la detaliile care fac diferența, îmi cumpăr lucrurile bune de luat acasă.
                               

Am început să-mi cumpăr de o perioadă de timp și ii tradiționale, un etalon al plaiului românesc ce se identifică cu principiile mele legate de creațiile populare. Ia  românească cusută manual cu motivele din zone diferite, îmbină culorile predominante cu semnele moderne.
                                         




Chiar de vrei să ieși din țară, meșterii art&craft îi întâmpină pe turiștii care se perindă în aeroport pentru a cumpăra un suvenir de pe plaiul românesc, care să transmită o emoție, a unui spațiu drag. Trecem acest prag, al magainelor și plecăm în străinătate cu daruri de suflet pentru cei care ne așteaptă.

Tu ce părere ai despre suvenirurilor românești de la meșterii Art&Craft Design? Ce importanță au obiectele care le cumpărăm dintr-un loc nou pe care-l vizităm, aștept să citesc poveștile voastre despre căni, magneți și ii.
                                                              Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram