Igienizarea instalației de aer condiționat este un moft sau o necesitate?


Igienizarea instalației de aer condiționat este un moft sau o necesitate? 
Igienizarea instalației de aer condiționat este esențială pentru sănătatea pasagerilor și a tuturor celor care respiră în același automobil. Aerul condiționat al mașinii ascunde de cele mai multe ori, particule de praf și multe bacterii, ce pot genera infecții. Cred cu tărie faptul că igienizarea este esențială, dincolo de faptul că sunt extrem de critică în această privință, o mică obsesie a curățeniei. 

                                    


În urmă cu mult timp, fratele meu a dat de carnet. Un motiv de mare bucurie, în familie. De asemenea, cred că această experiență îl responsabilizeze constant. Se gândește la sănătatea noastră și curăță fiecare particică din mașină. De aceea, dezinfectează atât în exteriorul, cât și în interiorul mașinii, de la clanța mașini, volan la aerul condiționat. Consider faptul că igienizarea mașinii este o necesitate pentru familia mea, fie că sunt participant la trafic sau părereologul de serviciu, din spatele lui frate-miu.


                           freon-auto-10


Happciuu... 
-Sănătate, iar nu te-ai îmbrăcat și ai răcit.
-Ce-ți veni?  Nu vezi ce înfofolită sunt..
Hapciuu...Hap Hap freon..
-Da, am sunat să-mi curețe, aștia aerul condiționat vechi de pe timpul bunicii, mai perimat așa. 
-E FREON auto...
-”Care freon, nu vezi că aerul condiționat nu funciționează.... Ce freooon...tu nu auzi nimic din ceea ce-ți spun”, replica trântită a venit ca un gust amar. 
Asta-i bună după ce, că-l ajut cu aspirarea, mă mai și enervează.

freon-auto-3 freon-auto-9


 freon-auto-11


Curioasă din fire, ca o soacră bună ce supraveghează tot ceea ce se întâmplă cu un  ochi critic desigur. Privesc ceea ce se întâmplă, până când îi dau un ghiont:

-Auzi, dar soluția asta ajută la ceva?
-Acul mi se pare un pic cam mare?
-Crezi că o să dezinfecteze toată instalația?
-Dar, cum .....
-Tu nu ai altă treabă? Sigur că, asta facem acum, dezinfectăm, curățăm și încercăm să ne concentrăm.
De parcă, ar știi să facă lucrurile ca la carte fără mine, îmi spuneam eu, în timp ce încercam să mă rup de acel spațiu liminar cu o privire mofluză.
În câteva ceasuri, treaba se finalizase. Curioasă sau mai bine zis nerăbdătoare ies să văd ce au făcut, nu înainte să-mi pun haine noi pe mine, pentru a testa mașina. Ajung afară și în cele din urmă, îl conving pe fratele meu să mă ducă la o plimbare prin oraș și descopăr ce bine este să nu strănuți,  din cauza bacteriilor și a particulelor de praf.

freon-auto-9    freon-auto-3


Reîncărcarea freon în instalația de aer condiționat este eficientă și pentru depistarea eventualelor probleme. Igienizarea instalației prin aplicarea unei substanțe(agent refrigerat R134a)  care acționează rapid în toată instalația și îndepărtează fiecare particulă de praf. Elimină acarienii în profunzime și uite așa, mă scapă de strănut și de o posibilă răceală. Mai sensibilă din fire, atrag acarienii și hapciuiesc de nu mă văd. 

Comod, rapid și ieftin am scăpat de acarieni și de bacterii. Fratele meu se bucură că a făcut plinul la mașină, a schimbat uleiul. Fiecare cu cel doare sau mai bine spus, în funcție de priorități. 
Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.
Tu ce părere ai despre igienizarea instalației de aer condiționat cu Freon? Credeți că este un moft sau o necesitate?

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram