Am din STARt 5000 de euro pentru afacerea mea



Am din STARt 5000 de euro pentru afacerea mea, pentru visul meu și pentru cariera mea. Îmi doresc la un moment dat să-mi deschid o linie de saloane cu mai multe puncte de lucru, în diferite orașe. Dar, cum totul se realizează pas cu pas și cum din fiecare etapă ai câte ceva de învățat. 

Mă gândeam, că aș putea să-mi îndeplinesc acest vis, locația este stabilită, toate actele durează o perioadă de timp, din cauza birocrației, angajați am, mai am nevoie de echipamente. La început, cu cei  5000 de euro îmi voi achiziționa echipamentele necesare pentru un salon de cosmetică, iar pentru fiecare accesare a cardului primesc câte un punct STAR, ce reprezintă contravaloarea unui leu. Punctele acumulate le pot folosi la următoarele cumpărături, deoarece un salon are nevoie și de produse cosmetice.

Locația este bifată, pe jumătate aș spune. Deși, spațiul achiziționat(este mai scump să închiriezi) se situează într-o zonă bună, vorba aceea pe afară-i vopsit gardul, înăuntru leopardul. Am nevoie de materiale, pentru a putea aranja încăperea în așa fel încât să fie pe gustul meu, dar până atunci merg la Praktiker, să cumpăr tot ce este necesar. Plătesc cu acel card Star, iar mai apoi îl contactez pe tata(o cheltuială în minus pentru manoperă) pentru a vărui și a mă ajuta să aleg faianța și gresia potrivită, atât din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.

În timp ce tata  se ocupă cu amenajarea spațiului, am timp să-mi pregătesc actele. Vine o perioadă stresantă cu sute de drumuri, nervi întinși la maximum, documente peste documente, bani aruncați pentru ca într-un final să primesc acasă marca înregistrată și celelalte documente pentru a deschide salonul.

Lipsesc echipamentele. Mă mobilizez rapid și cumpăr plăci de întins părul, ondulatoare, fhoene și alte accesorii. După ce am acoperit, o parte din echipamentele de care am nevoie, aleg și cosmetice pentru a dota salonul așa cum se cuvine.

Un vis frumos, ce merită materializat. SuperBlog m-a provocat să scriu un articol despre ce aș face dacă aș avea din STARt 5000 de euro și dacă aș profita de Punctele STAR de pe cardul de cumpărături.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram