Mă declar blogger prin cărţile de vizită




Printre mii de bloggeri mă aflu și eu aici, să scriu despre ceea ce mă inspiră. Poveștile construite într-un spațiu virtual prind viață atunci când o idee banală capătă o formă și transmite o emoție.


Am evoluat de la primele articole care le scriam cu stângăcie la cele care au un conținut amplu și care transmit un mesaj profund. Totul a început într-o primăvară atunci când am hotărât să construiesc propria mea lume virtuală, să împărtășesc gândurile mele și să le aștern în articole, să îmi descriu pasiunile. O dată cu trecerea timpului petrecut în spațiul virtual am început să-mi personalizez blogul să-l dezvolt și să explorez această platformă interesantă. Cărțile de vizită personalizate sunt constructive deoarece au rolul de a promova blogul meu dar și a tipului de articole pe care le abordez, de la cele de publicitate prin care sunt promovate anumite produse. 



Cărțile de vizită cu nuanța neagru de pe www.luxurycards.ro, clasică care reușește să mă surprindă prin designul prezentării blogului personal. Cărțile de vizită pot fi văzute și ca o oglindă a unui blog ce reflectă în câteva cuvinte autorul dar și cum putem lua legătura cu cel ce se află în spatele unor povești frumoase. Suntem puși în contact cu bloggeri și putem păstra legătura pentru a colabora la un proiect pe viitor sau chiar putem intreprinde o afacere împreună. 


Cărțile de lux prin plasarea unui logo și al blogului pe care dorim să-l promovăm și să-l facem mai cunoscut în mediul online prin http://www.luxurycards.ro/carti-de-vizita/multistrat.html date la un congres sau o petrecere.



Recomand cărțile de vizită pentru fiecare blogger dar și pentru cei care au o afacere și doresc să și-o dezvolte armonios.





0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram