Peripeții prin zăpadă cu biciclop

           

                            Iarna nu este sezonul în care trebuie să ne închidem în casă pentru a putea trece mai repede acest sezon, putem să ne distrăm de minune și să facem sport în același timp numai bun pentru sănătatea noastră. În copilărie, iarna era cel mai așteptat sezon mai ales atunci când era o plăcere să ne bulgărim, să facem cazemate și să bem ceaiuri fierbinți. Îmi aduc aminte și acum de siropul de brad pe care-l gustam cu plăcere în acest sezon răcoros, ne ajuta să scăpăm de răceală. 



Crearea cazematelor din bulgări mici răstogoliți până când au ajuns destul de mari pentru a-i putea da o formă interesantă dar și pentru a putea sta pe ele,  de la crearea unei mese la fotolii din zăpadă ce amintiri frumoase din copilărie și ce amuzant îmi petreceam timpul. 



Vacanța era cea mai așteptată perioadă deoarece mă distram de dimineață până seara cu excepția meselor însă eram destul de entuziasmată să îmi petrec timpul cu cei mai mari și să ne formăm pe echipe pentru a ne bulgări. În copilărie mă bucur la cele mai mărunte lucruri, cine nu a făcut îngerași dând din mâini și din picioare pe zăpadă. Asta nu înseamnă că de când am mai crescut iarna nu este amuzantă și că nu mă mai dau cu sania prin zăpadă, ei bine ai fi surprins cum și cei mai bătrânei se dau pe colacii din zonele muntoase de sus de pe la poalele muntelui până jos, asta nu înseamnă că nu avem vânătăi pe genunchi ca în trecut acuma gecile de iarnă se rup mult mai ușor. 


Sania se menține printre preferințele copiilor sau a adulților care au un suflet de copil și care deși au mai crescut  nu au uitat de legăturile între sănii pentru a se da de la poalele munților. Patinajul face și el parte din spiritul de iarnă frigul din patinoare și zăpada ne creează senzația unei ierni destul de geroase, însă după o astfel de activitate ne putem ține în formă pe perioada răcoroasă. 


Sporturile de iarnă sunt destul de captivante de la practicarea skiatului la snowboard este doar un pas de aceea trebuie să ne luăm din timp echipamentele și să ne pregătim așa cum se cuvine pe  http://www.biciclop.eu/sporturi-iarna/ski.html  găsim echipamentele și accesoriile de care avem nevoie. 



Skiatul ne poate relaxa, deoarece atunci când înaintăm cu viteză  ne simțim liberi, lăsând grijile acasă  și ne încărcăm bateriile pentru întregul an de a face față situațiilor limită. Ne luăm clăparii în picioare, schiurile și bețele pregătiți pentru adrenalina pe care o vom simți atunci când trebuie să depășim anumite obstacole și să ne menținem echilibrul pe tot parcursul traseului. Pe pârtie o atmosferă plăcută muzica pe care o ascultăm în timp ce skiem ne bine dispune, căzăturile prin zăpadă și peripețiile pe la poalele munților devin în timp amintiri de neuitat.  


Să nu uităm de snowboard care pune în mișcare întregul corp dar care ne poate ajuta să ne formăm deprinderea de a ne menține echilibrul în timp ce depunem efortul de a sta pe pârtie , însă este destul de dificil la început, acest sport este preferat în special de adolescenții care nu se dau în loc de la nimic doar pe  www.biciclop.eu/sporturi-iarna/snowboard.html  ne putem echipa pentru vacanța de iarnă.
                  


Peripețiile prin zăpadă cu biciclop chiar dacă căzăturile și vânătăile fac parte din vacanța de iarnă  pasiunea pentru sporturile snowboard , skiat, patinat  este sănătos pentru corpul nostru iar nimic nu se compară cu amintirile de atunci, cu momentele în care ne-am bucurat și am petrecut cu intensitate dar mai ales ne-am încârcat bateriile pentru întregul an și vom merge cu forțe proaspete la munte.
                     

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram